مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-14اقتصادي

فارس من| احتمال تعطیلی کوره های آجرپزی در سرخس و بیکارشدن 200 کارگر


رییس خانه صنعت، معدن، تجارت سرخس از احتمال تعطیلی کوره های آجرپزی در این شهرستان به دلیل قیمت پایین فروش آجر و مخالفت فرمانداری با افزایش قیمت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، سوژه ای با عنوان ، راه اندازی کوره های دیگر آجرپزی را مجدد از طریق رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیگیری کردیم؛ علی اکبر اکبری در گفت وگو با خبرنگار فارس از راه اندازی دومین کوره آجرپزی سرخس برای تامین بخشی از نیاز آجر استان خبر داد و گفت: البته تعدادی از کوره های آجرپزی نسبت به قیمت پایین فروش آجر معترض هستند و می گویند که قیمت فروش این کور ه ها مربوط به دو سال قبل است، برای حل این مشکل به زودی کمیته قیمت گذاری برای این صنف تشکیل می دهیم.

در پیگیری سوم درباره نرخ فروش آجر در سرخس، امروز رییس خانه صنعت، معدن و تجارت سرخس از احتمال تعطیلی کوره های آجرپزی خبر داد که پیش از این تولیدکنندگان آجر نسبت به نرخ آجر معترض بودند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت سرخس صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت سرخس دو سال است که شکل گرفته و سعی کردیم با رویکرد تعامل با دستگاه ها و سازمان های شهرستان ارتباط داشته باشیم اما متاسفانه دستگاه های اداری هیچ کاری برای تولید و جهش تولید انجام نمی دهند و فقط روی سربرگ نامه ها عنوان جهش تولید را درج می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| احتمال تعطیلی کوره های آجرپزی در سرخس و بیکارشدن 200 کارگر

فارس من| احتمال تعطیلی کوره های آجرپزی در سرخس و بیکارشدن 200 کارگر